Friday, October 26, 2018

BBM3410/18 : Selamat Datang ke Twitter!

Haiii.... Hari ni nak cerita sikit tentang Twitter. Baru-baru ni saya dan pelajar yang mengikut kelas Multimedia dalam Bahasa perlu buat akaun Twitter. Hahhhh sekarang ni semua akaun dah ada, instagram ada, blog ada, youtube ada, twitter pun ada! Akaun asb je takde lagi hahahahaha ehh saja gurauuu laaa.

Prof kata kami perlu 'tweet' satu hari satu tweet. Minggu seterusnya pulaa, satu 'tweet' dan satu 'retweet'. Minggu kemudiannya tak tahulah kena buat apaa pulak hahahaha. Mujurlah saya pernah guna 'Twitter' jadi takdelah kekok mana.

Kepada sesiapa yang baca entri ni meh lah 'ikut' saya kat 'Twitter'. Nak kenal-kenal ke okay jaaaaa :P Nak sembang-sembang pun bolehhh.

Ni lahhh Twitter saya.. Meh pakat 'follow'~
Jadi inilah Twitter saya ---> @AlyaAmran. tak bercita-cita nak jadi 'tweetfamous' pun tapi okaylah asalkan ada Twitter hehehehe

'Tweet' pertama sayaaa hehehe

'Tweet' dan 'Retweet'
Okayy kalau nak tahu apa lagi yang diborakkan singgah lah ye ke Twitter nii. Kalau nak lahh. Kalau tak nak pergilah duduk dalam gua sana :P

Okay sekian sahaja. Maaf terkasar bahasa. Hehehehe

2 comments: