Thursday, October 18, 2018

BBM3410/18 : Imbas Kembali Bumi Perth Yang Nyaman

Assalamualaikum :) Sihat ke wahai kawan? Harap semuanya baik belaka hehehe. Lihatlah tajuk entri saya. Imbas kembali? Ya hari ini saya nak imbas kembali semasa saya makan angin di Perth.


Tahun 2016, lama dah tapi kenangannya masih terpahat di ingatan. Saya telah berpeluang untuk ke Perth bersama rakan. Pada masa itu, suhunya sangat rendah, sejuk gila! Saya terpaksa beli baju sejuk yang mahal dan tebal supaya tak kesejukan. Dah pakai baju sejuk pun tak tahan lagi. Teruja sangat masa tu sebab kat Malaysia, cuacanya lebih 30 darjah. Seminggu saya berada di sana dan banyak tempat saya terokai.

Menanti kapal terbang......



Teruja dengan cuaca



Err dapat pegang haiwan bulu ni. Koala yang lembut~


Ni bukan haiwan haram yang suka disebut-sebut tu tau hahaha ni wombat. Takut dicakar dengan kaki dia!

Bersama kanggaru yang comel. Jangan pegang badan dia! Belai kepala dia hehehe


Hari seterusnya. Muka teruja di depan Malaysian Hall

Muka buruk tak! Hahaha kau ada? :p

Pinnacles. Macam padang pasir. Tapi tetap sejuk

Rakan seperjuanganku yang sangat pintar!
Masa ni dekat Curtin University. Tengoklah 'Beanie' yang saya buat tu. Hahahahaha
Selfie sekali :P Tak ingat dekat mana. Tapi nak sampai sini naik bas awam.

Acah candid. Ramai lalu lalang segan la!
Banyak muka aku je ni hahaha. Ni tak ingat dekat mana. Tapi pemandangan cantik!
Naik kereta api nak pergi Fremantle. Tempat untuk beli buah tangan.
'Caught on camera' burung tu. Nampak ke? Heheh dekat sini Fish n Chip sedap. Aduhh teringin!

2 comments:

  1. Perth cantik laa .. mesti Fatin rasa macam nak pergi lagi kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik sangat!! nak pergi lagi tapi duit tak mengizinkan T_T

      Delete