Saturday, November 3, 2018

BBM3410/18 : Tugasan Multimedia Menghantui Diriku Yang Redha~

Haiii~~ Hari ni nak cerita sikit tentang tugasan Multimedia dalam Bahasa yang perlu dibuat baru-baru ni.

Masa dekat Cameron Highlands haritu, sedang syok melawa dan bersiap untuk ke Bharat Tea Valley, tetiba dapat ws daripada ketua kelas tercinta.

Bunyinya seperti ini. Terus khuatir!
Baca je ws tu, saya terus meluru ke balkoni hotel untuk ambil gambar tangan tanda OK. Dah ambil lepastu macam tak berseni pula tengok. Jadi saya pun bercadang nak ambil gambar tangan OK dekat Bharat Tea Valley.

Inilahhh dia. Walaupun tanganku tak cantik dek kerana banyak luka cakaran kucing, tapi takpe.
Demi Prof tercinta sanggupku gagahi!
Orang keliling menengok je saya buat gini. Apa yang OK dia pun tak faham agaknya. Ini antara hidup dan mati! Hahahahahaha ye dokk. Demi penggantian kuliah secara online pada hari Isnin depan.

Inilah bukti bahawa gambar ini telah dipos di Instagram. Tengok Hashtag berkenaan.
#SayaMohonIsninKuliahSecaraOnline
Jam 8 malam. Prof terus cek setiap satu pos pelajar. Yang Prof 'like' tu maksudnya pos telah diterima. Hehehe

Dan telah di-'like' oleh Prof tercinta :)
Tetiba kat atas tu ada komen 'old money' bagai. Terus block!
Prof maklumkan keputusan sama ada kuliah online atau kelas seperti biasa di blog beliau.

Dan jawapannyaaa..................

Buat suspen je Prof ni. Ni yang sayang lebih!

Cuak mula-mula. Macam gaya buka SMP nak tengok keputusan ujian. Baca mula-mula dah sebak dah sebab kata kuliah seperti biasa. Rupanya scroll bawah lagi Prof kata dia tipu hahahahaha bersyukurnya.

Prof ni bukan hanya pandai bergurau, tapi tersangat pandai bergurau hahahahahahahaa. Terima kasih Prof sebab luluskan cuti kami budak BLM.

Oh lupa nak beritahu. Cuti pertengahan semester ni Prof minta pelajar untuk pos 10 gambar yang berhashtag #BBM3410 #200Quotes #ProfDrN #Minggu8 #KampungKu dan hashtag kelakar.

Jadi nak cakap kat sini. Aku telah pun pos kesemua gambar! Yeayy! Memandangkan hari ni dah pun hari Sabtu. Jadi memang wajarlah kalau dah pos 10 gambar sebab sehari dua kali pos hehehe. Saya mengikut arahan tau Prof!

Bukti yang dah ditanda dengan warna pink tuuuu~

Inilah dia. Cukup sepuluh. Semoga Prof like semua gambar saya T_T. Like dari Prof ni umpama macam saya dapat like daripada ahli kumpulan EXO (kumpulan KPOP). Besarnya harapan saya ni hehehehe.

Okay itu sahaja tentang tugasan. Harapnya Prof saya baca entri ni dan like gambar saya di instagram hahahahah. Semoga Prof dirahmatii selaluuuu <3

Yang lain kalau nak like juga boleh pergi ke instagram @fatin.amrannn hehehe sangat dialukan. Jangan tinggalkan komen negatif. Block terus. Kbyeee

Sekiann. Terima kasih singgah :D

2 comments: