Saturday, November 17, 2018

BBM3410/18 : Twitter Tempatku Menghiburkan Diri

Hai! Hari ni saya nak beritahu tentang media sosial Twitter yang semakin banyak pengguna sehingga ke hari ini. Twitter ni sebenarnya berbeza daripada Facebook dan Instagram kerana kita boleh buat pos atau 'tweet' banyak banyak tanpa risau akan mengganggu orang lain ahahahaha!

Kalau kita pos banyak banyak di Facebook, mungkin orang akan kata kita ni 'meroyan' hahaha ni pendapat saya lah. Kalau pos di Instagram pula orang kata asyik muka kita je yang keluar.

Jadi saya pun mengambil keputusan untuk menjadikan Twitter sebagai tempat untuk meluahkan pendapat, tempat untuk melihat bahan yang lawak dan tempat untuk saya tengok apa yang tengah tular sekarang ni (sebab musim viral kan :P)



Tweet Pertama~~

Yang ni pula Prof suruh 'retweet' kawan punya

Tweet lagii dan balas tweet kawan :)
                 
Tweet berterima kasih pada prof T_T

Gambar tu buat runsing je. Jadi gotong royong dalam Inggeris apa?

Retweet kawan~ Cara selfie sampai terjerat kaki!

Banyak lagi yang saya pos kat twitter. Tapi tak muat nak masuk semua hehehe. Kalau nak kena follow lah @AlyaAmran

Hehehehehe~

1 comment: