Thursday, October 18, 2018

BBM3410/18 : Eden Suko Oden!

Hai pembaca! Entri kali ini, saya nak cerita tentang aktiviti saya pada minggu ini. Apa yang saya dan rakan buat? Jeng jeng jeng. Tak lain tak bukan, aktiviti yang digemari wanita iaitu makan dan beli belah!

Saya dan dua rakan, Shu dan Fez telah pergi ke IOI City Mall baru-baru ini untuk melepaskan stress yang melanda semenjak beberapa minggu ini. Fez pula sangat murah hati nak belanja kami sepanjang kami jalan di IOI, daripada tambang Grab sampailah ke makan minum, semua dibayarnya. Indahnya duniaaaa!

Sampai sahaja di IOI, kami singgah di Family Mart untuk menikmati makanan yang sangat tular zaman ini iaitu oden :) sumpah sedap sangat! Selalu juga saya nampak orang beli oden, tapi saya takut nak beli sebab risau tak termakan. Maklumlah namanya pun dah cukup pelik untuk didengari. Tapi lepas dah cuba rasa oden yang Family Mart, sekali makan nak tambah lagi! Yang membuatkan oden tu bertambah sedap adalah kerana orang belanja. Aduh terliur. Harganya tidaklah terlalu mahal tetapi tidak pula terlalu murah. Boleh untuk kudap kudap :P

Oden yang lazat


Rakanku yang rupawan




Sundae RM1
Terima kasih rakanku Fez sebab belanja dan terima kasih Shu sebagai penasihat untuk beli barang dan peneman. Sayang kamu!

No comments:

Post a Comment